Be yourself

Har int tid me bloggande har skola och vänner att tänka på. Nångång kan det ju komma nått inlägg men inte nu på länge tror jag. Det beror på hu myki läxor vi får och sånt. Har inte haft bloggen länge och det är ju endå rätt tråkiga inlägg,har nästan alldri något nytt att berätta och aldrig nya bilder att visa hehe.Men,men...

Idag har jag bara chillat hemma och gått i pyjamas typ till kl 3 . Sov lite längre idag, till halv 11 hehe. Det va shöönt. Sen har ja bara varit på msn som krånglar -.- och skype och fb.Och imrn kommer väl ike hit och då skrattar vi väl och någå sånt hehe. Funderasde om vi sku gå ut och fota imrn oxå. Vill ha lite mera bilder nu när hösten kmr.
Om två veckor ska vi och köpa en "fin" klänning åt mejj för ja ska vara brudtärna på min fasters bröllop i slutet av denhär månaden. Ska väl bli rätt kul antar jag. Längtar till höstlovet,då blir det stan. Behöver värkligen nya höst/vinter kläder.Bland annat nya vantar och nya tröjjor hehe. Sku vila ha ett par nya uggs å men de får man väl glömma. Har 2 par som ja kan använda men de e ganska slitna hehe. De är  från förra året,ett par zebra uggs och ett par bruna (Y)
Dehär blev ett ganska långt inlägg och jag fattar om ni inte orkade läsa men på kvällarna e jag alltid på skrivhumör så ni får stå ut med det hehe.
Vill sriva mera men jag har inget att brätta nu just >.<
Såg just på dansfeber elr va de nu hette. Ganska bra program.
Vi var till bibban me klassen igår och då lånade jag en bok som är följare av en som jag läst och 5 dvd filmer.har sett på två st och de var jättebra.
Den ena hette:big momma´s house
Den andra hette: Elvis
Båda var komedier och jag rekomenderar dom verkligen.
Nä nu får det nog bli slut på allt skrivande så hejdå vi ses nångång XD
bildlöst inlägg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0